〆Hoegh Autoliners Estimates Impact of U.S. Port Fee at “Between USD 60 million and 70 million

〆ホーグ・オートライナーズ(Hoegh Autoliners) 、米入港手数料の影響を「6000万―7000万ドルの範囲内」と説明。
At its Q1 2025 earnings presentation, CEO Andreas Enger stated, “This assumes a worst-case scenario.”
On 25 April 2025, Hoegh Autoliners, the Norwegian PCTC operator and shipowner headquartered in Oslo, held its first quarter (Q1) earnings presentation via webcast.
During the presentation, reference was made to the potential impact of the port fees targeting Pure Car Truck Carriers (PCTC), announced by the Office of the United States Trade Representative (USTR) on 17 April 2025.
〆ホーグ・オートライナーズ(Hoegh Autoliners) 、米入港手数料の影響を「6000万―7000万ドルの範囲内」と説明。
2025年1Q決算説明会、アンドレアス・エンゲル(Andreas Enger)CEO、「これは最悪のケースシナリオの場合を想定」と説明。
ノルウェーのPCTCオペレーター兼船主のHoegh Autoliners (本社・オスロ)は2025年4月25日、2025年1-3月期(1Q)のウェブで決算説明会を開催した。
会見では、米通商代表部(USTR)が2025年4月17日に公表したPCTC(Pure Car Track Car Carrier)に対する入港手数料の影響について言及。
You can read the full transcript of Höegh Autoliners’ earnings presentation, including the Q&A session with CEO Andreas Enger, in both English and Japanese via the link below.
By logging into the members-only page below, you can access the full transcript of Hoegh Autoliners’ earnings presentation, including the Q&A session with CEO Andreas Enger, available in both English and Japanese.
下記の会員ページにログインすると、ウェブ会見でのCEO Andreas Enger への質疑応答を含めたHoegh Autolinersの決算会見の全文を英語、日本語で記事全文をよむことができます。
コメント