〆Klaveness Japan, Haruki Chua Shares His Outlook and Strategy:クラブネス・ジャパン ゼネラル・マネジャー、ハルキ・チュア氏に聞く

〆Klaveness Japan, Haruki Chua Shares His Outlook and Strategy:クラブネス・ジャパン ゼネラル・マネジャー、ハルキ・チュア氏に聞く

One Year Since the Establishment of Klaveness Japan: Haruki Chua Shares His Outlook and Strategy

“From Japan to the World: Envisioning the Future of Shipping”

A year has passed since Norwegian shipping major Torvald Klaveness opened its doors to Klaveness Japan KK in April 2024. Over the past 12 months, the company has achieved significant milestones, including an expansion of cargo volumes in the Japanese market, stronger partnerships with trading houses and shipowners, and the full-scale launch of its digital market strategy. We spoke with Haruki Chua, General Manager of Klaveness Japan KK, who leads the Japan office, to reflect on its first year and share his vision for the future.

(Interviewer: Hirofumi Yamamoto)

Photo courtesy=Klaveness, Hirofumi Yamamoto

※The article discusses the role of Klaveness’s Japan office, the company’s future business strategy, and the aspirations of Haruki Chua as its Japan representative. We invite you to read on.

〆インタビュー:クラブネス・ジャパン設立から1年。 クラブネス・ジャパン ゼネラル・マネジャー、ハルキ・チュア氏に聞く、クラブネス・ジャパンの展望と戦略

 ノルウェーの海運大手トルバルド・クラブネスが2024年4月にクラブネス・ジャパン株式会社を設立してから1年が経過した。

 この1年間で同社は、日本市場における貨物量の拡大、商社や船主とのパートナーシップ強化、そしてデジタル市場戦略の本格始動といった重要な節目を達成してきた。

 今回、私はクラブネス・ジャパンのゼネラル・マネジャーであるハルキ・チュア氏に、初年度を振り返るとともに、今後のビジョンについて話を聞いた。

(聞き手:山本裕史)

Photo courtesy=Klaveness, Hirofumi Yamamoto

※記事の本文ではクラブネスの日本事務所の位置付け、同社の今後の事業戦略、日本代表としてのHaruki Chua氏の抱負を聞いています。是非、続きをお読みください。

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