Interview with Klaveness EVP Michael Jørgensen  クラブネス、マイケル・ヨルゲンセン副社長インタビュー

Strengthens presence in Japan through digital collaboration (Part1)

日本での存在感をデジタル協業で強化 (パート1) 

Norwegian shipping company Torvald Klaveness stands out as one of the few owner/operator groups worldwide to deploy combination carriers in addition to activities spanning from dry bulk to digital solutions.

Key points of this interview story

→In the discussion, Jørgensen spoke about Klaveness’s fleet strategy, its partnership with Marubeni in the Japanese market, the development of its digital business, and the potential for deeper collaboration with Japanese shipowners.

→The company’s distinctive approach of treating market volatility as an “opportunity for shipowners” offers new insights for Japan’s shipping industry.

クラブネス、マイケル・ヨルゲンセン副社長インタビュー(パート1) 日本での存在感をデジタル協業で強化

ノルウェーの海運大手トルバルド・クラブネスは、ドライバルクからデジタルソリューションに至るまで幅広い事業に加え、世界でも数少ないコンビネーションキャリアを展開するオーナー/オペレーターグループとして際立っている。

“You can read the rest of the article in both English and Japanese.”(続きは英語と日本語で書かれた本文でお読みください)

この記事のポイント

→インタビューでは、同氏がクラブネスの船隊戦略、日本市場における丸紅との提携、デジタル事業の展開、そして日本船主とのさらなる協業の可能性について語った。

→同社が掲げる「市場の変動を船主にとっての機会と捉える」という独自のアプローチは、日本の海運業界に新たな視点を提供する。

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